VERKKOKAUPPATILAUKSET

Kuka voi tehdä ostoksia Opa Muurikan verkkokaupassa?

Opa Muurikan verkkokauppa on tarkoitettu Suomessa asuville kuluttajille.

Kuinka kauan tilauksen toimittaminen kestää?

Toimitamme tilaukset noin viikon kuluessa tilauksen tekemisestä. Huomioithan, että toimitustavan ollessa nouto myymälästä saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Tilauksen voi maksaa verkkopankissa (Nordea, Osuuspankki,Danske Bank, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken) tai pankki- tai luottokortilla. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Voinko maksaa tilaukseni myymälään?

Verkkokauppatilauksen maksaminen myymälään ei ole mahdollista. Pääsääntöisesti myymälöissämme ja verkkokaupassamme on saatavilla samoja tuotteita, joten voit myös mennä ostoksille suoraan myymälään. Halutessasi voit varmistaa tuotteen saatavuuden etukäteen myymälästä. Myymälöiden yhteystiedot löydät myymälöiden omilta sivuilta.

Voinko tilata muuhun osoitteeseen kuin omaani?

Kyllä. Kirjoita laskutustietoihin omat tietosi ja toimitusosoitteeksi se osoite, jonne haluat tilauksen lähetettävän.

Muutin mieleni, enkä haluakaan tilaamaani tuotetta. Mitä teen?

Ellei tuote vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa. Vaihdettavan tai palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Liitä mukaan tilauksen mukana tullut lähete, ja merkitse lähetteeseen palauttamasi tuotteet, palautuksen syy sekä tilinumerosi. Rahat palautetaan tilillesi n. viikon kuluessa.

Asiakaspalautus toimitetaan siihen Matkahuollon, Postin tai DB Schenkerin toimipisteeseen, josta paketti on noudettu. Palautusosoitekortti tulostetaan sinulle palautuspisteessä. Matkahuollon sopimusnumero asiakaspalautuksille on 9508859, Postin sopimusnumero 600774.

Myymälästä noudetun tilauksen voit palauttaa myös kyseiseen myymälään. Ota mukaan tilauksesi lähete sekä tilinumerosi. Rahat palautetaan tilillesi n. viikon kuluessa.

Sain vioittuneen tuotteen tai lähetyksestä puuttui jotakin. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme opamuurikka@opamuurikka.fi tai p. 0207 229 850.

 

VARAOSAT JA TAKUUASIAT

Onko Opa-, Muurikka- ja Kotakeittiötuotteisiin saatavilla varaosia?

Kyllä. Moniin tuotteisiin on saatavilla varaosia. Muurikka- ja Kotakeittiö-tuotteiden varaosia on saatavilla myös verkkokaupastamme. Mikäli et löydä etsimääsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme opamuurikka@opamuurikka.fi tai p. 0207 229 850.

Ostamassani tuotteessa ilmeni vika takuuaikana. Mitä teen?

Takuuasiat hoidetaan asiakaspalvelumme kautta, opamuurikka@opamuurikka.fi tai p. 0207 229 850. Ennen yhteydenottoa on hyvä selvittää valmiiksi tuotteen nimi, malli- tai sarjanumero sekä ostoaika ja -paikka. Mikäli olet hankkinut tuotteen jälleenmyyjäliikkeestä, voit olla yhteydessä myös liikkeeseen.

Miten takuuasiat yleensä hoidetaan, saanko aina uuden tuotteen?

Kuluttajansuojalain mukaisesti Opa Muurikka Oy:llä on velvollisuus joko korjata tai korvata takuuaikana vioittunut tuote. Se, korjataanko tuote vai korvataanko se uudella, riippuu tuotteesta. Mikäli tuotteeseen on saatavilla varaosia ja vika on ilmennyt jossakin tietyssä osassa, korvaamme vioittuneen osan.