Blogiosion etusivulle
Blogi
Yleiset

Muurikka Scandinavian Outdoor Groupin jäseneksi

Scandinavian Outdoor Group eli SOG on pohjoismaisten outdoor-brändien yhteenliittymä, joka tekee kansainvälistä markkinointiyhteistyötä.

Mikkeliläinen Muurikka -brändi on hyväksytty osaksi Scandinavian Outdoor Groupia. SOG:hon kuuluu jo 75 tunnettua outdoor-brändiä, mm. Fjällräven, Hestra, Primus ja Trangia, jotka tekevät yhteistyötä kansainvälisessä markkinoinnissa. SOG:n tavoitteena on vahvistaa Pohjoismaissa tunnettujen outdoor-brändien tunnettuutta kansainvälisesti, tuomalla brändit yhteiseen verkostoon. SOG on perustettu vuonna 2000 ja sen jäseniä edustavat kaikkia Pohjoismaita.

Suomesta SOG-yhteistyössä ovat Muurikan lisäksi Halti, Reima, Kupilka, Hurtta, Sasta, UphillSport, VJ, Superyellow ja Svala.

”SOG tarjoaa Muurikka-retkeilytuotteille näkyvyyttä, muiden vahvojen scandinaavisten Outdoor-brändien rinnalla, kun pääsemme ensi kesänä mukaan Outdoor by ISPO-messuilla SOG:nScandinavian Village – yhteisosastolle, Munchenissä.  Messut ovat yksi tärkeimmistä kesäurheilu- ja outdoor-markkinoiden messuista Euroopassa, joilla vierailevat sekä kansainväliset sisäänostajat että median edustajat.

Outdoor-toimialana on niin Pohjoismaissa kuin myös manner-Euroopassa vahvassa kasvussa, jolle haluamme tarjota tuotteita, jotka kestävät käytössä vuosikymmeniä. SOGn jäsenenä olemme mukana kehittämässä toimintatapoja, jotka tukevat kestävää kehitystä ja ympäristöarvoja.

Muurikka tarjota unohtumattomia elämyksiä – meille kaikille luonnossa viihtyville,” kertoo Opa Muurikka Oy:n vientijohtaja Piia heikkinen.

www.scandinavianoutdoorgroup.com

Muurikka – New Member of Scandinavian Outdoor Group

Scandinavian Outdoor Group, or SOG, is an association of Nordic Outdoor brands that collaborates internationally.

Muurikka brand from Finland has been approved to a member of the Scandinavian Outdoor Group. SOG already has 75 well-known outdoor brands as members, like Fjällräven, Hestra, Primus and Trangia, which cooperate in international marketing. SOG aims to strengthen the international reputation of well-known Nordic outdoor brands by providing a platform and network for cooperation. SOG was founded in 2000 and it has members from all the Nordic countries.

In Finland, in addition to Muurikka, following brands are members of SOG: Halti, Reima, Kupilka, Hurtta, Sasta, UphillSport, VJ, Superyellow and Svala.

“SOG provides more visibility for Muurikka camping products, along with strong Scandinavian outdoor brands, when we are joining the SOG’s Scandinavian Village, at the Outdoor by ISPO Fair in Munich, next summer. The fair is one of the most important events for summer sports and outdoor markets in Europe, attracting both international buyers and media for a visit.

The outdoor industry is growing strongly both in the Nordic countries as well as in the continental Europe. Muurikka is well-known of products that last for decades, having sustainability as a core business driver. As a member of SOG, we are also committed in principles of European Outdoor Industry to undertake initiatives to continuous sustainable development in our business.

Muurikka provides unforgettable moments – all of us who enjoy the nature”, says Piia Heikkinen, Export Director of company Opa Muurikka Ltd.

www.scandinavianoutdoorgroup.com